Donnerstag, 5. Januar 2012

Gipsmasker

At arbejde med gipsmasker har jeg godt nok prøvet før, men det er længe siden og må have været i min skoletid. Min kone hjalp mig med denne aktivitet, da det er lidt svært at putte gipsbind på sit eget ansigt ;-)

Her kan i se forberedelsen af denne proces. Vi brugte to ruller gipsbind, vaseline, varmt vand, en saks og et par strømpebukser til at beskytte hårene mod gipsen.



 Til venstre ligger min kone og til højre er det mig med gipsbind i ansigtet.







 YEAAAH :-)











 Så blev masken pillet ned fra ansigtet. Godt jeg havde puttet lidt papir på mine øjne og nok med vaseline i ansigtet, inden vi gik i gang med gipsbindene.
























Og så gik jeg igang med malingen. Jeg brugte mange forskellige akrylfarver og det var sjovt at kunne bruge sin kreativitet lidt :-)






 Og her kan i så se de færdige værker. Jeg synes selv, at begge to er blevet rigtig fine gipsmasker.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen