Mittwoch, 15. Juni 2011

Biotop 14.06.11 - 1

Hejsa derude,

jeg har lavet et par aktiviteter på min biotop. Denne gang har jeg lagt fokus på kreative, æstetiske kunstværker og motoriske aktiviteter.

Jeg starter med at vise mine billeder, jeg har malet af min biotop.
Først har jeg brugt tusj, så har jeg brugt aquarellfarver og til sidst har jeg prøvet at male med farvet kridt :-)

Her kan i se mine resultater:




Og her kan i se mig at jeg sidder og maler billeder :-)
Men jeg også malet billeder derhjemme ;-)


Her er der jo mest fokus på det æstetiske, kreative. Man kan enten sidde ude i naturen og male/tegne, eller man maler igen, når man er kommet hjem fra (na)turen. Dermed kan man også se, hvor god børnene er til at huske ting ;-)
Man kan bagefter også snakke sammen om billederne og dermed få styrket barnets sproglige kompetencer.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen